Help us by showing ads or become a Fan
You're blocking our ads. If you don't want our ads please become a Premium user. Because without Ads and/or Premium MySeries can not exist.
Ideetjes
09-09-2012 17:01
Ik zat op mijn vrij zondagmiddag nog eens wat te bedenken en toen kwam ik op een paar ideeën die misschien allang in de planning staan of gewoon geen goede ideeën zijn.
Allereerst wat ik wel mis zijn quotes die iedereen er dan zelf kan bij voegen van zijn of haar favoriete serie. Zo kan je je favoriete quotes bij elkaar houden.
Een tweede is dat ik steeds mijn gebruikersnaam vergeet omdat ik voor alle anderen dingen eenzelfde naam gebruik, zou dat veranderd kunnen worden of dat je dat zelf kan doen.
En laatste is wat ik gezien heb bij bierdopje is dat per serie een eigen forum is. Zo staan allerlei topics niet door elkaar en kan je georganiseerd over een bepaalde serie praten. En nu ik het toch over bierdopje heb is het misschien niet een idee dat er samen met bierdopje aan iets gewerkt kan worden dat je de ondertitels via mijnserie.nl kan downloaden. want de meeste serieliefhebbers downloaden toch veel en hebben daarbij ondertiteling nodig evt.
Dit heb ik dus eigenlijk zitten bedenken op mijn vrije dag en ik ben benieuwd of het goede of juist slechte ideeën zijn.
Groetjes,
Alexander
09-09-2012 21:11
username veranderen is iets wat ik idd ook nog wel graag wil
.
Oh en per serie kun je zelf op het forum 1 aanmaken als het goed is. Het is al verdeeld onder series Amerika, Nederland, Engeland en overig. Als ik het goed begrepen heb is dat om daar de series te bespreken. Wanneer een serie er nog niet bij staat dan kun je dat zelf toevoegen. Klopt dat Jos?
10-09-2012 12:09
Een serie topic maken kan inderdaad. Een forum maken speciaal voor een serie staat nog niet op het lijstje maar gaat eerst ook nog niet komen. Misschien later als het allemaal iets te onoverzichtelijk wordt.
Over het wijzigen van je gebruikersnaam. Dit is niet mogelijk (dit omdat een gebruikersnaam uniek moet zijn).
Wel zijn we druk bezig om het mogelijk te maken om straks ook met je email adres in te loggen en/of om via fb in te loggen. Het is dan mogelijk om je bestaande account te koppelen aan je fb account of om een nieuw account aan te maken.
De ondertitels zouden erg mooi zijn, maar weet niet of bierdopje dat toestaat vanwege dat dat hun core is van de website.
Maar erg leuke ideeën! Ideeën zijn altijd meer dan welkom ![]()
21-09-2012 20:50
Korte reactie over het forum gedeelte
Bij elke serie pagina staat een mogelijkheid om te reageren.
Hier kan je dus eventuele vragen of opmerkingen plaatsen ![]()
You must be logged in to give a comment.