het genre "anime" ontbreekt .. mijn series worden geweigerd omdat ik anime niet als genre zet maar die ontbreekt wel dus misschien kan iemand die toevoegen? En misschien kun je die dan samen nemen bij de serie van het jaar verkiezing als beste anime/animatie serie?
Anime valt onder animatie als medium. Binnen animatie is anime een specifieke stijl die zijn oorsprong heeft in Japan en bekendstaat om zijn gedetailleerde kunst.
het genre "anime" ontbreekt .. mijn series worden geweigerd omdat ik anime niet als genre zet maar die ontbreekt wel dus misschien kan iemand die toevoegen? En misschien kun je die dan samen nemen bij de serie van het jaar verkiezing als beste anime/animatie serie?
Anime staat er wel degelijk tussen, dus even goed kijken bij het toevoegen.
ik vind het al niet en het komt er ook niet direct als genre te staan
Mandy1966 - 10-03-2025 12:31
QuoteTamino - 09-03-2025 21:34het genre "anime" ontbreekt .. mijn series worden geweigerd omdat ik anime niet als genre zet maar die ontbreekt wel dus misschien kan iemand die toevoegen? En misschien kun je die dan samen nemen bij de serie van het jaar verkiezing als beste anime/animatie serie?
Anime staat er wel degelijk tussen, dus even goed kijken bij het toevoegen.
Anime valt onder animatie als medium. Binnen animatie is anime een specifieke stijl die zijn oorsprong heeft in Japan en bekendstaat om zijn gedetailleerde kunst.
klopt maar als ik er dan animatie onder zette werd het verwijderd.