Help us by showing ads or become a Fan
You're blocking our ads. If you don't want our ads please become a Premium user. Because without Ads and/or Premium MySeries can not exist.

Nieuwe series toevoegen

02-09-2025 17:21

Bij een Nieuwe serie toevoegen zou daar voordat je een serie wilt toevoegen alsvast zichtbaar maken wat de premieredatum is. Want als dit nog onbekend is kan ik stoppen met het invullen van het formulier en hoeven jullie niet onnodig formulier controlleren die toch worden afgewezen.

02-09-2025 18:59

Die informatie moet in TMDB staan. Als daar geen datum bij de eerste aflevering staat, dan komt die ook niet door bij MijnSerie. En inderdaad wordt een inzending dan afgekeurd.
Als jij wel weet wat de datum van de eerste uitzending wordt, dan kan je dat volgens mij overigens zelf aanpassen op TMDB. En als dat daar is doorgevoerd, kan je de serie alsnog hier opvoeren.

03-09-2025 12:56

bij de eerste call naar de moviedb, krijgen we niet de start datum mee. De seizoenen (soms een erg groot bestand), wordt daarom pas later opgehaald. Ik snap dat je graag zou willen weten of de serie al een start datum heeft, maar dit kan je het beste controleren op themoviedb.

05-09-2025 11:10

Mocht je niet meer helemaal weten hoe het werkt kun je altijd dit bericht erop naslaan.

You must be logged in to give a comment.